Crystal Vilenica Award

Lectura din romanul "Kinderland" in biserica Sf. Mihail din Lokev, Slovenia

Lectura din romanul „Kinderland” in biserica Sf. Mihail din Lokev, Slovenia

Premiul Crystal la Festivalul International de la Vilenica, Slovenia

Premiul Crystal la Festivalul International de la Vilenica, Slovenia

Un răspuns to “Crystal Vilenica Award”

  1. balcor1 Says:

    Astazi s-au anuntat cei cinci finalisti ai concursului Augustin Fratila. Felicitari, Liliana! Mi-am propus sa citesc cele 5 romane si am inceput in seara asta cu al tau. Ma apropii acum de jumate si-mi place foarte mult. Vocea copilui ti-a iesit fara cusut iar situatiile pe care le povestesti dovedesc o imaginatie extraordinara. Plina de sensibilitate – o schimbare in bine dupa vreo 4 carti romanesti incercate si abandonate (erau pline de obscenitati gratuite). Poate o sa scriu o scurta recenzie cind il termin. Am concurat si eu cu „Escroc SRL” fara succes 🙂 Toate cele bune, Cornel.

Lasă un răspuns

